fword.de Forum Index fword.de
Schubi's Forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

1,5 Jahre Auszeit? Zur Zukunft von blog.fword.de

Post new topic   Reply to topic    fword.de Forum Index -> Blog
View previous topic :: View next topic  
Author Message
blog
Blogger

PostPosted: 14.06.2010, 02:33    Post subject: 1,5 Jahre Auszeit? Zur Zukunft von blog.fword.de Reply with quote

Uuuups, der letzte Eintrag ist vom Februar 2009. Das macht fast 1,5 Jahre.
Mir gingen damals wichtige Dateien verloren, und anstatt mir Gedanken zu machen, wie ich das Blog wieder instand setze, lag es brach.

Nun, ich war vielleicht nicht motiviert genug, ausserdem hat mich damals der social networking Virus erst so richtig erfasst, und so verlagerte sich das Webtagebuch zunehmend auf Herrn Zuckerberg's Datenkrake.

Im Moment pruefe ich verschiedene Wege, mein Blog wiederzubeleben, schaut also von Zeit zu Zeit mal rein, hier wird sich in Kuerze etwas tun. Was genau, weiss ich auch noch nicht.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
blog
Blogger

PostPosted: 14.06.2010, 02:41    Post subject: 1.5 years offline / future of this blog Reply with quote

Oooops, its nearly been 1.5 years since I've been online with this blog.
Back in February 2009 I lost some files and never bothered to recreate them.

Also, with the emergence of social networks, there was a distinct lack of motivation to run my own blog.

I'm pondering about the future of this blog at the moment, so keep coming back, something will change here soon - I just don't know yet what and how. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    fword.de Forum Index -> Blog All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum